.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افتتاح خانه های مدیریت بحران روستایی در مازندران

 شمال نیوز:  مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مازندران گفت : با توجه به موقعیت ،وسعت و پراکندگی جمعیتی و جغرافیایی روستاها در استان مازندران ، لزوم پاسخگویی سریعتر به نیازها و مخاطرات ناشی از حوادث و سوانح در سطح روستاها و نیاز توجه بیش از بیش به این مناطق ، با هماهنگی و رایزنی های متعدد و بر گزاری چندین جلسه با ادارات کل مدیریت بحران، روستایی و شوراها و پدافند غیرعامل ، تفاهم نامه چهارجانبه ای فی مابین جمعیت هلال احمر استان واین سه اداره کل با هدف راه اندازی خانه های هلال و مدیریت بحران روستایی با الویت در مراکز دهستانهای استان مازندران منعقد شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان مازندران ولی پور افزود: پس از انعقاد تفاهم نامه و بر اساس جدول زمانبندی تنظیم شده تاپانزدهم مرداد ماه ابلاغ دهیاران به عنوان مسولین خانه های هلال و مدیریت بحران روستایی توسط بخشداران و همچنین ابلاغ دبیران توسط روسای شعب جمعیت هلال احمر در شهرستان ها پس از طی مراحل قانونی و با هماهنگی مراجع ذیصلاح  صادر گردید. مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به این نکته که تا کنون در 108 مرکز دهستان استان مازندران مسئولین و دبیران خانه های هلال و مدیریت بحران روستایی ابلاغ خویش را دریافت نمودند، ادامه داد : آیین افتتاح اولین خانه هلال و مدیریت بحران روستایی با حضور مدیران و مسئولین استانداری و هلال احمر ، خانواده معظم شهدا، و اهالی در روستای «اتو» از توابع زیرآب شهرستان سوادکوه برگزار شد.

وی گفت : طبق تقویم اجرایی ، برگزاری دوره های آموزشی برای مسولین و دبیران خانه های هلال تا سی ام شهریور ماه انجام می شود. ولی پور تصریح کرد: اجرای فراخوان عضویت ،برنامه آموزشی همگانی در روستاها، سازماندهی و تعیین سرگروه ها و سرتیم های تخصصی ، آغاز فعالیتهای بشر دوستانه و عام المنفعه و اجرای دوره های تخصصی امداد و نجات از جمله برنامه های خانه های هلال و مدیریت بحران در روستاها می باشد. وی در پایان اشاره کرد: با برگزاری مانور مشترک در دهه مبارک فجر امسال برنامه های اجرایی مرحله اول این تفاهم نامه طبق تقویم اجرایی به پایان می رسد.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.139 seconds.